| Posted by | Comments | |
|
Name
Ramon van Straten
Location Best Nederland
|
Afgelopen weekend (05-06-2026 t/m 07-06-2026) verbleven bij Eifelhotel Malberg.
Een echte aanrader voor mensen die een weekendje met de moter gaan rijden in de Eifel. Het team is zeer vriendelijk/gezellig en gastvrij, het ontbijt/eten en barbeque was zeer goed en lekker! Kamers zijn ook netjes en schoon. Veel plezier gehad, en tot een volgende keer. Met vriendelijke groet. Ramon van Straten. Reply Fijn dat jullie groep hebben genoten van de omgeving en het verblijf. Wij blijven ons best doen om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Tot de volgende keer! Groetjes Ronald en Gret'l
|
|
|
||
| Posted by | ||
|
Name
Ramon van Straten
Location Best Nederland
|
| Posted by | Comments | |
|
Name
Bouwman
Location Etten-Leur
|
Top weekend gehad. Alles goed geregeld en eten was erg lekker. Zelfs nadat we eerst naar het verkeerde Malberg waren gereden en daarom laat aankwamen stond Ronald en zijn team klaar met nog een warme maaltijd.
Reply Ondanks de 170 km extra toch genoten van het verblijf in de echte Malberg. Dank jullie wel voor de review, Ronald en Gret'l
|
|
|
||
| Posted by | ||
|
Name
Bouwman
Location Etten-Leur
|
| Posted by | Comments | |
|
Name
Raymond
Location Zuidland
|
Een heerlijk weekendje gehad met vijf personen.
Super leuke en lieve eigenaren die ook gezellig even een praatje komen maken. Ontbijt en diner super geregeld. In de kamers wat je nodig heb en schoon. Was voor mij de eerste keer maar zeker niet de laatste keer, echt een top weekend gehad Bedankt!!!! Reply Leuke review, wij zijn altijd weer blij als onze gasten tevreden naar huis terugkeren en wie weet tot volgend jaar! Groetjes Team Eifelhotel Malberg
|
|
|
||
| Posted by | ||
|
Name
Raymond
Location Zuidland
|
| Posted by | Comments | |
|
Name
MVC Gouda e.o.
Location Gouda e.o.
|
Van 24 t/m 26 april '26 in hotel Malberg met een afvaardiging van Motor Vrienden Club Gouda e.o. Een heerlijk weekend met mooi weer en zeer goede zorgen van Ronald en zij n team. Prima kamers en sanitair en schoon! Aan alles is gedacht om je weekend zo goed mogelijk te laten verlopen. Een gevarieerd diner buffet op de dag van aankomst, een heerlijk uitgebreid ontbijt en 's avonds een ruim voorziene dis in BBQ-vorm. Onze motoren konden wij in de garages stallen, top! Kortom een aanrader.
Reply Fijn dat jullie motor vrienden hebben genoten vanjullie verblijf en het mooie weer (meestal in de Süd Eifel) Dank jullie wel voor de mooie review namen het team van het Eifelhotel Malberg
|
|
|
||
| Posted by | ||
|
Name
MVC Gouda e.o.
Location Gouda e.o.
|
| Posted by | Comments | |
|
Name
A. van der Wal
Location Wolvega
|
Wij hebben een zeer fijn verblijf gehad bij Ronald en Gret'l,
zij doen er alles aan om het naar je zin te maken. Het hotel ligt op een prachtige locatie, ook is het een knus hotel met zeer nette en ruime kamers. Er is een gezellige bar en prachtig terras waar je heerlijk kan zitten en genieten. Ontbijt, diner en grill waren ook dik voor elkaar, heerlijk gegeten. Wij, als niet motorrijders hebben ons prima vermaakt in de omgeving, er is zeer veel te ondernemen. Al met al een fantastisch verblijf Reply Dank jullie wel voor de mooie review. Fijn dat jullie hebbengenoten van het verblijf, de accommodatie en de omgeving. PS dank jullie wel voor het suikerbrood, erg lekker. Ook Anja vondt het super lekker (zoetigheid). Bedankt en tot in The Gambia! Gret'l en Ronald
|
|
|
||
| Posted by | ||
|
Name
A. van der Wal
Location Wolvega
|
| Posted by | Comments | |
|
Name
tina coeckelberghs
Location België
|
We hebben een fijn verblijf gehad in dit motorhotel in de Eifel. Vanaf het moment dat we aankwamen, werden we vriendelijk ontvangen door de eigenaars, Gret’l en Ronald, die het hotel met veel inzet uitbaten.
De kamers waren in orde en alles was netjes. De sfeer was aangenaam en we hebben er enkele fijne avonden beleefd. Het hotel is redelijk rustig gelegen, wat zorgt voor een ontspannen verblijf, al is het niet volledig afgelegen. Het eten was goed en verzorgd. Kortom, een aangename plek Reply Fijn dat jullie als niet motorrijder toch hebben kunnen genieten wat ons hotel en de omgeving (Eifel) te bieden heeft. En er is nog veel te zien en te beleven! Groetjes van Gret'l en Ronald
|
|
|
||
| Posted by | ||
|
Name
tina coeckelberghs
Location België
|
| Posted by | Comments | |
|
Name
Nik
Location Haule
|
Ha Gret'l en Ronald,
We hebben een uiterst plezierig weekend bij jullie gehad met ons 3en. Ons bezoek aan jullie vinkte alle punten af die wij als motorrijders wensen. Een fijne kamer met goede bedden, overdekte en veilige parking voor de motoren, lekker bier, heerlijk ontbijt en diner, een BBQ van de Grillmeister himself en natuurlijk gezelligheid. Top geregeld en zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt! Reply Super! Dank jullie wel voor de mooie review en tot de volgende keer dan maar. Groetjes Ronald en Gret'l
|
|
|
||
| Posted by | ||
|
Name
Nik
Location Haule
|
| Posted by | Comments | |
![]() Name
Chris
Location Ridderkerk
|
Beste Ronald en gretl,
We hebben het afgelopen weekend genoten met zijn 5'en. Bij terugkomst in jullie Hotel een lekker koud biertje daarna goed eten wat prima verzorgt is en nog een gezellige avond. Jullie Hotel ligt op een hele mooie locatie en is zeer aan te bevelen. Groeten van "De Wildhogs on Tour". Reply De Wildhogs on Tour, fijn dat jullie van alles hebben genoten! Groetjes van ons uit Malberg
|
|
|
||
| Posted by | ||
![]() Name
Chris
Location Ridderkerk
|
| Posted by | Comments | |
|
Name
Martin Hogendoorn
Location Bodegraven
|
Beste Ronald en Gret'l,
Nogmaals dank voor de goede verzorging! We hebben met onze groep een topweekend gehad bij jullie in het hotel! Warm welkom, nette kamers en goed eten en drinken! Ontbijt is top en avondbuffet goed verzorgd! Maar de supergrill op zaterdag was echt een feestje! Locatie is ook top, prachtige omgeving voor mooie motorritten en bij terugkomst motoren in de garage en heerlijk biertje bij jullie op het terras met de ondergaande zon! Veel succes verder en tot ziens! Reply Zo te lezen hebben jullie van alles kunnen en mogen genieten. Dank je wel voor de mooie review, Gret'l en Ronald
|
|
|
||
| Posted by | ||
|
Name
Martin Hogendoorn
Location Bodegraven
|
| Posted by | Comments | |
|
Name
Willem van der Hulst
Location Amsterdammertjes
|
Hi Ronald & Gretl,
Wat een aangenaam verblijf hadden we (groep van 4) in jullie hotel met nette kamers. Vooral de relaxte ongecompliceerde sfeer was bijzonder prettig. Het eten en drinken was prima verzorgd, Mooi uitzicht vanuit het hotel en de prachtige omgeving met tours door Duitsland, Luxemburg en we hebben zelfs Frankrijk nog even kort bezocht. We komen graag weer terug. Reply Dank jullie wel voor de mooie review. Je moet het allemaal niet zo moeilijk maken toch? Gewoon jezelf zijn. En als je dan nog kan genieten van alles wat we te bíeden hebben is het plaatje compleet! Hopelijk tot de volgende keer, Gret'l en Ronald
|
|
|
||
| Posted by | ||
|
Name
Willem van der Hulst
Location Amsterdammertjes
|